Αεροπορικό ατύχημα αποφεύχθηκε οριακά - Drone πέρασε ξυστά από Airbus A321

Αεροπορικό ατύχημα αποφεύχθηκε οριακά - Drone πέρασε ξυστά από Airbus A321

Σε απόσταση αναπνοής από μια τραγωδία βρέθηκαν οι 180 επιβάτες της πτήσης Αθήνα - Λονδίνο της British Airways, όταν drone πέρασε ξυστά από το Airbus A321, σε ύψος 9.600 ποδιών. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Daily Mail, το αεροσκάφος, που πετούσε με ταχύτητα άνω των 400 χιλιομέτρων την ώρα, απέφυγε κυριολεκτικά στο παρά πέντε τη σύγκρουση με το drone, το οποίο βρισκόταν σε ύψος 24 φορές μεγαλύτερο από το νόμιμο όριο.

Το περιστατικό συνέβη στις 3 Ιανουαρίου, λίγο πριν από τις 4:30 το μεσημέρι. Το drone, αγνοώντας τους κανόνες ασφαλείας, πετούσε σε ύψος 2.880 μέτρων, ενώ το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος για drones είναι 120 μέτρα. Οι πιλότοι του Airbus A321, που βρισκόταν σε τροχιά αναμονής κοντά στο Sevenoaks πριν από την προσγείωσή του στο Χίθροου, ανέφεραν ότι το drone πέρασε σε απόσταση μόλις 1,5 μέτρου από το φτερό και 9 μέτρων από το πιλοτήριο.

Ευτυχώς, η οξυδέρκεια και η ψυχραιμία των πιλότων απέτρεψαν μια μοιραία σύγκρουση. Παρότι ο χειριστής του drone δεν εντοπίστηκε, η αμέλειά του έφερε την πτήση σε άμεσο κίνδυνο. Εάν συλληφθεί, αντιμετωπίζει έως και πέντε χρόνια φυλάκισης για έκθεση αεροσκάφους σε κίνδυνο.

 

Τι αναφέρει η έκθεση για το περιστατικό με το drone:

Η έκθεση σχετικά με το περιστατικό ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το αντικείμενο ήταν μικρό, αλλά είχε το χαρακτηριστικό σχήμα ενός drone. Πέρασε ελάχιστα πάνω από το δεξί φτερό του αεροσκάφους. Οι λεπτομέρειες διαβιβάστηκαν αμέσως στο ATC (κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας) του Λονδίνου, το οποίο ενημέρωσε τον πιλότο για το αεροσκάφος που βρισκόταν πίσω τους. Κατά τη γνώμη του Συμβουλίου, το αναφερόμενο ύψος και η περιγραφή του αντικειμένου ήταν επαρκή για να υποδηλώσουν ότι θα μπορούσε να είναι ένα drone».

Image

Επικοινωνία

 

Εάν επιθυμείτε να δημοσιοποιήσετε ένα θέμα, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Back To Top

Κάντε εγγραφή και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα γεγονότα στην Ελλάδα και τον Κόσμο.