Η Alpha Bank ανακοίνωσε σχέδιο για την ψηφιακή της εξέλιξη και εξυπηρέτηση των πελατών έως το 2025
Η Alpha Bank θέτει ψηλά τον πήχη για τις ψηφιακές υπηρεσίες και τα προϊόντα της για την επόμενη τριετία, σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους που ανακοίνωσε η διοίκηση στους αναλυτές για τα έτη 2023-2025. Η τράπεζα έχει σχεδιάσει να ψηφιοποιήσει τις καθημερινές της λειτουργίες κατά 100% έως το 2025, με το 30% των υπηρεσιών λιανικής να παρέχονται μέσω κινητού και internet banking.
Για την επίτευξη αυτών των στόχων, η τράπεζα θα επικεντρωθεί σε δύο κύριους άξονες: τον εμπλουτισμό των ψηφιακών καναλιών και την αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών. Στον πρώτο άξονα, ήδη βρίσκεται υπό εξέλιξη η ενσωμάτωση νέων προϊόντων (επενδυτικά, πιστωτικά κ.λπ.) στις ψηφιακές πλατφόρμες, ενώ προγραμματίζεται η δημιουργία μιας πλατφόρμας για την παροχή απομακρυσμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών από τους Relation Managers (RM) στους πελάτες. Η εξυπηρέτηση των πελατών μέσω αυτής της νέας πλατφόρμας θα πραγματοποιείται με βίντεο για ηλεκτρονική υπογραφή και την κοινή χρήση εγγράφων.
Επιπλέον, η τράπεζα εξελίσει την υλοποίηση του μοντέλου ενσωμάτωσης χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών σε πλατφόρμες εμπόρων λιανικής (embedded finance), προσφέροντας γρήγορη χορήγηση δανείων (My Alpha Quick loan) για την αγορά καταναλωτικών αγαθών. Η Alpha Bank έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με δύο κορυφαίες αλυσίδες λιανικής, όπως αποκάλυψε κατά την παρουσίαση της τριετούς στρατηγικής της.