Ενεργά προγράμματα επιδοτήσεων & χρηματοδοτικά προγράμματα,Εγχώρια από τα αρμόδια Υπουργεία φορείς της Ευρωπαϊκής ένωσης Για Δημόσιους Οργανισμούς , φορείς, συλλόγους, Μ.Κ.Ο, επιχειρήσεις

Η Alpha Bank ανακοίνωσε σχέδιο για την ψηφιακή της εξέλιξη και εξυπηρέτηση των πελατών έως το 2025

Η Alpha Bank ανακοίνωσε σχέδιο για την ψηφιακή της εξέλιξη και εξυπηρέτηση των πελατών έως το 2025

Η Alpha Bank θέτει ψηλά τον πήχη για τις ψηφιακές υπηρεσίες και τα προϊόντα της για την επόμενη τριετία, σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους που ανακοίνωσε η διοίκηση στους αναλυτές για τα έτη 2023-2025. Η τράπεζα έχει σχεδιάσει να ψηφιοποιήσει τις καθημερινές της λειτουργίες κατά 100% έως το 2025, με το 30% των υπηρεσιών λιανικής να παρέχονται μέσω κινητού και internet banking.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων, η τράπεζα θα επικεντρωθεί σε δύο κύριους άξονες: τον εμπλουτισμό των ψηφιακών καναλιών και την αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών. Στον πρώτο άξονα, ήδη βρίσκεται υπό εξέλιξη η ενσωμάτωση νέων προϊόντων (επενδυτικά, πιστωτικά κ.λπ.) στις ψηφιακές πλατφόρμες, ενώ προγραμματίζεται η δημιουργία μιας πλατφόρμας για την παροχή απομακρυσμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών από τους Relation Managers (RM) στους πελάτες. Η εξυπηρέτηση των πελατών μέσω αυτής της νέας πλατφόρμας θα πραγματοποιείται με βίντεο για ηλεκτρονική υπογραφή και την κοινή χρήση εγγράφων. 

Επιπλέον, η τράπεζα εξελίσει την υλοποίηση του μοντέλου ενσωμάτωσης χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών σε πλατφόρμες εμπόρων λιανικής (embedded finance), προσφέροντας γρήγορη χορήγηση δανείων (My Alpha Quick loan) για την αγορά καταναλωτικών αγαθών. Η Alpha Bank έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με δύο κορυφαίες αλυσίδες λιανικής, όπως αποκάλυψε κατά την παρουσίαση της τριετούς στρατηγικής της.

Image

Επικοινωνία

 

Εάν επιθυμείτε να δημοσιοποιήσετε ένα θέμα, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Back To Top

Κάντε εγγραφή και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα γεγονότα στην Ελλάδα και τον Κόσμο.