Ενεργά προγράμματα επιδοτήσεων & χρηματοδοτικά προγράμματα,Εγχώρια από τα αρμόδια Υπουργεία φορείς της Ευρωπαϊκής ένωσης Για Δημόσιους Οργανισμούς , φορείς, συλλόγους, Μ.Κ.Ο, επιχειρήσεις

Έχετε δημιουργήσει αίσθημα επιθυμίας στο website σας;

Έχετε δημιουργήσει αίσθημα επιθυμίας στο website σας;

Πάνω από όλα με έμπνευση, δημιουργικότητα και καινοτόμες ιδέες, θα πρέπει να δημιουργούμε ακριβώς και μόνο το κατάλληλο περιεχόμενο (content) για την ιστοσελίδα μας ή και την διαφημιστική μας καμπάνια (marketing campaign), προκειμένου να παρουσιάζουμε στους πιθανούς πελάτες μας, το πιο δελεαστικό μας profile δημιουργώντας τους, την έντονη επιθυμία για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.

Δηλαδή, δημιουργούμε το αίσθημα επιθυμίας: «αυτό είναι για μένα». Πόσοι άλλωστε δεν έχουμε αγοράσει από αυτόν που μας έπεισε. Από αυτόν που κράτησε την υπόσχεσή του. Από αυτόν που είπε ‘’θα σου παραδώσουμε στις 11πμ’’ και το προιόν μας ήταν τελικά στα χέρια μας, στις 10.30πμ.

Καθώς το content marketing είναι μια σύνθετη, πλέον διαρκώς ανανεούμενη και υψηλών απαιτήσεων διαδικασία, θα πρέπει να το δείτε και να το αναλάβετε  με υπευθυνότητα, επαγγελματισμό και εμπειρία.

Για την υλοποίηση της στρατηγικής και της δημιουργίας του περιεχομένου, της νέας ή της ήδη υπάρχουσας  ιστοσελίδας σας, την συνδυαστική παρουσία σας στα Social Media, την δημιουργία blog posts σε τακτική βάση και την στοχευμένη τοποθέτηση της εταιρικής σας παρουσίας, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα αλλά κυρίως με έμπνευση και όραμα, προκειμένου να δημιουργείται στους πελάτες σας το αίσθημα επιθυμίας «αυτό είναι για μένα».

Πραγματικά μέσα από μία λευκή σελίδα θα πρέπει να ξεκινήσετε τον σχεδιασμό. Να βρείτε το κατάλληλο περιεχόμενο για την επιχείρησή σας, χωρίς αντιγραφές και κοινές διαδικασίες, γιατί τον κάθε υποψήφιο πελάτη σας, θα πρέπει να τον βλέπετε τόσο μοναδικό, όσο και εκείνος θέλει να είναι.

Η δημιουργία περιεχομένου θέλει μια σχετική εμπειρία. Δεν είναι όμως και πυρινική φυσική. Η ικανότητα των Brands και των ανθρώπων πίσω από αυτά, θα πρέπει να μετατρέπουν τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις σκέψεις των πελατών, σε δημιουργικό, καινοτόμο και εντυπωσιακό περιεχόμενο. Είναι η μεγαλύτερη εγγύηση για άρτιο αποτέλεσμα, με στοχευμένη και αποτελεσματική υλοποίηση που θα ελκύει με τρόπο διακριτικό, μοναδικό και πρωτότυπο.

Φτιάξτε blog calendars, σκεφτείτε την μοναδικότητά σας. Αποφασίστε κάθε πότε θα κάνετε ανάρτηση για να γνωρίζει το υπάρχον κοινό και να βλέπει το νέο, πάντα ένα blog που λειτουργεί. Συνδυάστε την απλότητα με την αξία. Δείτε τα ενδιαφέροντα του κοινού σας και επενδύστε με περιεχόμενο σε αυτά. Τα αποτελέσματα – στατιστικά στοιχεια - θα είναι πολύ καλύτερα, εάν βέβαια μέχρι και σήμερα δεν κάνατε Blogging.

Να θυμάστε: Το Menu Blog σε ένα Website, δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο. Είναι το κυριότερο πεδίο για την ανάπτυξη ενός Brand.

Εάν δεν έχετε χρόνο να το κάνετε, σκεφτείτε σοβαρά το θέμα να προσλάβετε κάποιον μόνο για αυτό ή ακόμα και έναν εξωτερικό συνεργάτη να γράφει για εσάς. Προσοχή όμως! Θα πρέπει να έχει αποδείξει έμπρακτα, ότι μπορεί να το κάνει.

Και ένα ακόμα ίσως μεγαλύτερο Tip: Το Digital δεν θέλει τόσο κόπο, όσο τρόπο. Και αυτόν, πρέπει να τον καθορίσετε εσείς.

Image

Επικοινωνία

 

Εάν επιθυμείτε να δημοσιοποιήσετε ένα θέμα, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Back To Top

Κάντε εγγραφή και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα γεγονότα στην Ελλάδα και τον Κόσμο.