Influencers στο μικροσκόπιο | Η Κομισιόν εντοπίζει μαζικές παραβιάσεις της νομοθεσίας

Influencers στο μικροσκόπιο | Η Κομισιόν εντοπίζει μαζικές παραβιάσεις της νομοθεσίας

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών σε 22 κράτη-μέλη έλεγξαν 576 influencers. Διαπιστώθηκε ότι το 97% δημοσίευσε εμπορικό περιεχόμενο, αλλά μόνο το 20% το δήλωσε. Το 78% των influencers με "μπλε τικ" ασκούσε εμπορική δραστηριότητα, αλλά μόνο το 36% ήταν εγγεγραμμένοι ως έμποροι. Το 30% δεν παρείχε στοιχεία εταιρείας και το 38% δεν χρησιμοποίησε ετικέτες για εμπορικό περιεχόμενο.

Η Κομισιόν εστιάζει στην προστασία των καταναλωτών από ασαφείς διαφημιστικές πρακτικές στα social media. Πολλοί influencers δεν συμμορφώνονται με τη νομοθεσία της ΕΕ για την αποκάλυψη πληρωμένων συνεργασιών. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραπλάνηση των καταναλωτών και σε άνιση μεταχείριση των επιχειρήσεων. Η Κομισιόν μπορεί να επιβάλει κυρώσεις στους influencers που δεν συμμορφώνονται. Οι influencers ίσως χρειαστεί να προσαρμόσουν τις πρακτικές τους για να είναι πιο διαφανείς. 

Image

Επικοινωνία

 

Εάν επιθυμείτε να δημοσιοποιήσετε ένα θέμα, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Back To Top

Κάντε εγγραφή και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα γεγονότα στην Ελλάδα και τον Κόσμο.