Σύμφωνα με ανάρτηση στα social media από την Ένωση Μηχανοδηγών, έρχονται στο φως στοιχεία που θέτουν σοβαρά ερωτήματα για την διαχείριση της τραγωδίας στα Τέμπη.
Διαρροή μονταρισμένων ηχητικών:
- Δημοσίευμα της εφημερίδας "Βήμα της Κυριακής" φέρνει στη δημοσιότητα έγγραφα από τα Εγκληματολογικά Εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ.
- Τα έγγραφα αποδεικνύουν ότι η υπόδειξη του σταθμάρχη Λάρισας για αναχώρηση τρένου, που παρουσιάστηκε στις 1/3 σε ηχητικό ντοκουμέντο, δεν αφορούσε τη μοιραία αμαξοστοιχία, αλλά τοπικό συρμό.
- Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης είχε καταγγείλει από την πρώτη στιγμή αλλοίωση στα ηχητικά, με το δημοσίευμα να επιβεβαιώνει τις καταγγελίες.
- Σκοπός της διαρροής μονταρισμένων ηχητικών, λίγο μετά το δυστύχημα, φέρεται να ήταν η καλλιέργεια της θεωρίας του "μοναδικού ανθρώπινου λάθους".
Καταγγελίες για συγκάλυψη:
- Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών της Hellenic Train, Κώστας Γενιδούνιας, είχε τονίσει ότι τα ηχητικά ντοκουμέντα έχουν υποστεί "κοπτοραπτική".
- Είχε καταγγείλει επιλεκτικές διαρροές ηχογραφημένου υλικού με σκοπό την ενοχοποίηση των μηχανοδηγών.
- Η Ένωση Μηχανοδηγών θέτει εύλογα ερωτήματα:
- Γιατί υπήρχε καθυστέρηση στην παράδοση των ηχητικών;
- Ποιος και γιατί διέρρευσε μονταρισμένα ηχητικά λίγες ώρες μετά το δυστύχημα;
- Γιατί αποκλείστηκαν από την Εξεταστική Επιτροπή κρίσιμοι μάρτυρες;
Αίτημα για παραίτηση:
- Η Ένωση Μηχανοδηγών ζητά την παραίτηση του σημερινού Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη.
- Ο Τερεζάκης είχε τοποθετηθεί μεταβατικά στη θέση αυτή λίγες ημέρες μετά το δυστύχημα, αλλά παραμένει επικεφαλής του Οργανισμού.
Πηγές: