Η πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει ότι το άτμισμα γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές μεταξύ των εφήβων, με το 60% των νέων να αποκτά προϊόντα ατμίσματος μέσω της βοήθειας ενηλίκων. Παρά την νομοθεσία που απαγορεύει την πώληση αυτών των προϊόντων σε ανηλίκους, φαίνεται ότι ο ρόλος των ενηλίκων είναι κρίσιμος στην πρόσβαση των εφήβων σε αυτά. Οι νέες τεχνολογίες στην αγορά, όπως τα ηλεκτρονικά τσιγάρα, προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων, οι οποίοι συχνά πείθουν ενήλικες να αγοράσουν τα προϊόντα για αυτούς. Η έρευνα της W4O Hellas παρουσιάζει ανησυχητικά ευρήματα: οι έφηβοι αποκτούν εύκολα προϊόντα ατμίσματος μέσω διαδικτύου αλλά και φυσικών καταστημάτων με ενήλικες να λειτουργούν ως "μεσάζοντες". Στόχος της W4O Hellas είναι να ενημερώσει το κοινό για τους κινδύνους του ατμίσματος μέσω πανελλαδικής εκστρατείας. Η εκστρατεία αυτή στοχεύει κυρίως σε γονείς και εκπαιδευτικούς ώστε να γνωρίσουν τους κινδύνους και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει το άτμισμα στην υγεία των νέων. Η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση σχετικά με το άτμισμα είναι σημαντικά βήματα για την ανάγκη μείωσης του φαινομένου αυτού. Στις επικείμενες εκστρατείες, η W4O Hellas θα συνεργαστεί με διάφορους φορείς για την προστασία των νέων από τις επικίνδυνες συνήθειες του ατμίσματος.
