Η παρουσίαση του νέου λογοτύπου για το μετρό Θεσσαλονίκης έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στα social media, καθώς η ενημέρωση που έγινε στις 13 Νοεμβρίου 2024 φαίνεται να μην ικανοποίησε το κοινό. Από την πρώτη στιγμή που το λογότυπο έγινε γνωστό, τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «πήραν φωτιά», με πολλούς να εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους για το σχεδιασμό. Η συζήτηση αυτή έχει γίνει ένα από τα κορυφαία θέματα στα social media, με χρήστες να εκφράζουν την απογοήτευση και την περίεργη αίσθηση που τους άφησε το νέο λογότυπο.
Σε πολλές περιπτώσεις, οι σχολιαστές δεν περιορίστηκαν σε απλές εκφράσεις δυσαρέσκειας, αλλά προχώρησαν σε δημιουργικά σχόλια και εναλλακτικές προτάσεις, ενώ άλλοι ασχολήθηκαν με χιούμορ και σαρκασμό. Στο επίκεντρο της κριτικής βρέθηκε ο σχεδιασμός και οι επιλογές των χρωμάτων, που θεωρήθηκαν από πολλούς ως ακατάλληλες και μη αντιπροσωπευτικές για ένα τόσο σημαντικό έργο όπως το μετρό Θεσσαλονίκης.