Ενεργά προγράμματα επιδοτήσεων & χρηματοδοτικά προγράμματα,Εγχώρια από τα αρμόδια Υπουργεία φορείς της Ευρωπαϊκής ένωσης Για Δημόσιους Οργανισμούς , φορείς, συλλόγους, Μ.Κ.Ο, επιχειρήσεις

Η κάψουλα κερδίζει στη "μάχη" του εσπρέσο

Η κάψουλα κερδίζει στη "μάχη" του εσπρέσο

Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital, η κάψουλα τύπου Nespresso αποτελεί πλέον το 50% του συνολικού τζίρου του καφέ εσπρέσο στα ράφια των σούπερ μάρκετ για το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2023. Ενδιαφέρουσα είναι η εξέλιξη αυτού του ποσοστού, καθώς το 2018 αντιστοιχούσε μόνο στο 25%, ενώ τώρα έχει φτάσει στο σημείο να απορροφά το ήμισυ των πωλήσεων στην κατηγορία του εσπρέσο (αλεσμένος, κόκκοι, κάψουλα). Το πεντάμηνο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις των καψουλών Nespresso ανήλθαν σε 14 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο συνολικός όγκος πωλήσεων εσπρέσο στα ράφια έφτασε τα 28 εκατομμύρια ευρώ.

Οι κάψουλες τύπου Nespresso έχουν κατακτήσει την πρωτιά στην προτίμηση των καταναλωτών και παράγονται από όλες τις εταιρείες καφέ που δραστηριοποιούνται στην αγορά. Σε ό,τι αφορά τον όγκο των πωλήσεων, αντιπροσωπεύουν το 29% του συνόλου των πωλήσεων εσπρέσο στα σούπερ μάρκετ, ένα ποσοστό που το 2018 ήταν μόλις 13%.

Image

Επικοινωνία

 

Εάν επιθυμείτε να δημοσιοποιήσετε ένα θέμα, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Back To Top

Κάντε εγγραφή και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα γεγονότα στην Ελλάδα και τον Κόσμο.